Тварини в Космосі |
Презентація проста,доступна,з шумовими ефектами і чіткими зображеннями тварин.Вдалого перегляду усім.Якщо не зможете відкрити, звертайтесь скину ссилочку.
Тварини в Космосі |
Презентація проста,доступна,з шумовими ефектами і чіткими зображеннями тварин.Вдалого перегляду усім.Якщо не зможете відкрити, звертайтесь скину ссилочку.
Презентація"Подорожуємо з смішариками" |
«Прийшла осінняя пора…» (заняття з художньо-мовленнєвого розвитку в старшій групі)
Мета. Сприяти розвитку зв’язного монологічного та діалогічного мовлення, довільної уваги, спостережливості, естетичного сприйняття мистецьких творів, виявляти емоційне ставлення до зображеного. Виховувати любов до природи, бажання помічати гарне у навколишньому середовищі, прагнення до правильного мовлення. Формувати уміння будувати зв’язні монологічні висловлювання під час складання творчої розповіді опису за своїм сюжетним малюнком і планом вихователя. Вправляти в утворенні складних слів з двох менших, в підбиранні означень до іменників, вживанні речень із словом наче. Вдосконалювати у складанні коротеньких розповідей за схемою та речень небилиць за картками-символами. Ознайомити з новим словом веранда.
Матеріал. Картина С.Жуковського «Осінь.
Веранда.», дитячі зображення на файлах, картки-схеми, картки-символи, фішки,
смайлики за кількістю дітей, кленове і дубове листя, фізкультхвилинка «Осінь»,
лазерний ліхтарик.
Комплексне заняття з використанням ТРВЗ, старша група
Підготувала вихователь Мартинюк І.В.
Мета. Розвивати творчу уяву, пам’ять, мислення, інтерес до живої природу. Виховувати бажання брати участь у бесіді, мислити системно, творчо, розмірковувати і знаходити вихід із проблемних ситуацій. Познайомити дітей із ресурсами лісу. Вдосконалити вміння складати казку на новий лад, ототожнювати себе з картинкою. Закріпити вміння розрізняти дерева за характерними ознаками. Підвести до сприйняття дерев, як живих об’єктів.
Сьогодні, так коротко, колеги, хочу звернути вашу увагу на посібник "Мій конспект". Так як сама нещодавно стикнулася з питанням пошуку даної книги в інтернетресурсах. Адже майже усі сайти хочуть поділитися за кошти. То знайшовши доступ до даного матеріалу вирішила поділитися з вами, мої любі друзі.Знаю, що цей посібник багато хто шукає з вихователів. Тож користайте з задоволенням!!!
Весна́ — одна з чотирьох пір року між зимою та літом. Навесні відбувається рівнодення, коли тривалість дня дорівнює приблизно 12 годин і щодня збільшується упродовж цієї пори. Календарна весна складається з трьох місяців: березня, квітня і травня. Земна поверхня починає краще нагріватися, завдяки сонячній енергії, яку виділяє сонце, піднімающись вище над землею, що сприяє розвиткові рослин після зими. Навесні погода буває особливо мінливою: з частими похолоданнями, вітрами, заморозками, різкими підняттями температури тощо. Сніг починає танути, течуть струмки. Вже ранньою весною починають квітнути багато рослин-першоцвітів(від цибулинки), іноді починаючи з того часу, коли ще лежить сніг. Весну ділять на три періоди: рання, квіткова,пізня(пташина).
Кобзарем його ми звемо
Так від
роду і до роду
Кожний вірш
свій чи поему
Він присвячував народу