неділю, 12 грудня 2021 р.

Подорожуємо з смішариками.Транспорт (інтегроване заняття в середній групі).

 

Презентація"Подорожуємо з смішариками"
Шановні колеги! Рекомендую переглянути інтегроване заняття  у середній групі дітей з вадами зору з використанням сучасних інноваційних технологій в роботі з дітьми. Транспорт дуже цікава тема для дітей, а ще якщо поєднати її з мультяшними героями,то можна отримати насолоду не тільки дітям,а й нам дорослим. Тож вдалого перегляду усім!!!
https://docs.google.com/presentation/d/1VLy0eVfHhxAlSvMn78bPx4Dbg4ZQ6-OG/edit?usp=sharing&ouid=103294577101057282671&rtpof=true&sd=true
Подорожуємо з смішариками

 (інтегроване заняття в середній групі)

Мета. Сприяти розвитку допитливості, предметних уявлень, уваги, мовного дихання, спостережливості, уяви, логічного, асоціативного мислення, зв’язного мовлення, дотикових відчуттів, окоміру.Виховувати інтерес до сприйняття довкілля, надавати дітям можливість самовизначатися, проявляти творчу ініціативу, здійснювати самостійний вибір, уміння приймати рішення. Створювати сприятливі умови для розвитку креативності. Вправляти в умінні розрізняти і групувати за призначенням транспортні засоби(наземний, повітряний, водний). Формувати вміння розрізняти професії у транспорті: водій – автобус, машиніст – потяг, капітан – корабель, пілот - літак. Збагачувати уявлення про розрізнення звуків транспортних засобів (літак, корабель, автобус, пожежна машина). Активізувати словник назвами видів транспорту та частин автомобіля. Закріпити узагальнююче поняття транспорт.  Вправляти в умінні складати описові розповіді через гру-етюд. Спонукати до читання вірша за поданою мнемотаблицею. Вдосконалити вміння відшукувати картки про значимість допомоги спеціального транспорту (швидка, пожежна, поліція) для певної ситуації, а також впізнавати транспорт за силуетом. Залучати до самостійного вибору засобів зображення під час створення виразних образів, використовуючи різноманітні технічні навики і прийоми (малювання піпеткою, маркером, манною крупою, роздмухування соломинкою).Зорова корекція. Розвиток залишкового зору, окорухового апарату, зорового та слухового сприйняття,  навичок аналізуючого спостереження, кольоро- розрізнення.Матеріал. Презентація «Подорожуємо з смішариками», предметні картинки з серії транспорт, картки з транспортом спеціального призначення по кількості дітей, соломинки, вакуумні пакети, ватні кульки, круги, піпетка, вода, желатин, фарба синього кольору, демонстраційні картки «Професії» (машиніст, водій, пілот, капітан), д/ігри: «Що зайве», «Чий звук», «Який вид транспорту», «Хто керує», «Обведи за силуетом».

План заняття

Вихователь. Діти, сьогодні на заняття до нас завітали гості. Хто вони? (Відповіді дітей)

 Гімнастика для очей: вправа «Слідкуй за смішариками»(корекційна робота).

 

І. Читання  вірша М.Познанської «Сніг іде» за мнемотаблицею.

- З якої пори року до нас завітали смішарики?А в яку потрапили? Чому?(на екрані проектора)

 

ІІ.Д/гра «Що зайве?»

-          Крош і Нюша знайшли картинку,  що на ній зайве? Чому?(на екрані)

 

ІІІ. Гра-етюд «Транспорт і його частини»

-          А Лосяш  знайшов картки транспорту і подарував нам. Розкажімо про

зображений на них транспорт( предметні картинки) .

(За допомогою навідних запитань вихователя і дітей дошкільник описує себе, як транспорт, картинку якого він отримує. Наприклад: Якщо ти автобус, назви частини себе?(кузов, салон, кабіна, двері, вікна, колеса, крісла для сидіння, поручні, сходинки, кермо. Якщо ти автобус, якого ти кольору?Якщо ти автобус, з чого ти виготовлений?Якщо ти автобус, кого ти перевозиш?Якщо ти автобус, по чому ти рухаєшся?Якщо ти автобус, який ти вид транспорту?)

 

ІV. Створення образів транспорту з використанням різноманітних технічних прийомів(малювання піпеткою, маркером, роздмухування соломинкою).

     - Подивіться на свою картинку і знайдіть схожу на столахядьте біля неї і послухайте завдання: назвіть свій транспорт(повітряний, наземний, водний) і запустіть його тим приладдям, що  лежить біля вас.

V. Д/г «Хто чим керує(літаком - пілот, поїздом - машиніст, кораблем -капітан, автобусом – водій).

      - Допоможемо Совуні і Їжачку.

 

VI. Вправа «Чий це сигнал?»(на розвиток слухового сприйняття).

-         Допоможіть Барашу дізнатися чий звук транспорту. Крім пожежної,

кому належить цей сигнал?(швидка, поліція). Який це транспорт? (спеціальний) Кому допомагає цей транспорт? (Людям) Як допомагає пожежна(швидка, поліція)? Кого можна викликати за номером?(101, 102, 103)

 

VII. Д/г “Кому допомагає спеціальний транспорт?»

 

Підсумок роботи.

                                             Подарунок для мультиплікаційних героїв.

Малювання пальчиком на манній крупі іграшкового транспорту(обвести силует транспорту).

 В кінці заняття смішарики танцюють на екрані, а діти разом з ними в групі.


Немає коментарів:

Дописати коментар