вівторок, 10 березня 2020 р.

Розвага на тему:"Капітошка в гостях у малят"


Презентація"Ігри з Капітошкою"
Шановні колеги!
В кожного з нас в дитинстві, певно, була своя улюблена іграшка, мультяшний  чи  казковий герой з яким ми ніколи не хотіли розставатись, чи не так?Працюючи на молодшій групі ще раз переконалася, що маленькі дітки люблять маленьких, усміхнених, позитивних героїв. Одним з яких є славнозвісний всім Капітошка. Тож отримайте приємне задоволення від ігор з ним. Вдалого вам перегляду!!!





«Капітошка в гостях у малят»
Розвага гра в молодшій групі
І.В.Мартинюк,вихователь

Мета. Формувати вміння милуватися кольорами та відчувати їх. Сприяти розвитку емоційного задоволення, уяви, асоціативного мислення, пам’яті, уваги, здатності слухати, розуміти мовлення дорослого, окоміру, зв’язного мовлення. Активізувати лексичний запас.
           Виховувати любов і інтерес до казкових персонажів,відчуття естетичної насолоди в процесі роботи з кольорами,уміння діяти за вказівкою вихователя.
           Продовжувати збагачувати уявлення дітей про об’єкти неживої природи:сонце, хмари, веселка, дощ, краплини. Закріпити уявлення про те,що сонце світить, гріє;дощ крапає; хмари пливуть по небу;веселка з’являються. Стимулювати дітей до розуміння взаємозалежності дощу і сонечка один від одного. Продовжувати вчити виражати свої відчуття за допомогою кольорів,перетворювати емоційний образ в колір,складати по 3 речення кожному. Узгоджувати займенник з іменниками, з прикметниками. Залучати до самостійного вибору засобів зображення під час створення веселки, використову- ючи різноманітні технічні навики і прийоми.
Зорова корекція. Розвиток залишкового зору,окорухового апарату,зорового та слухового сприйняття,навичок аналізую чого спостереження, кольоророзрізнення.
Матеріал. Презентація «Капітошка», фетр зеленого кольору формат А3, різнокольорові силуети квітів з фетру, різнокольорові кришки, миска з водою, дерев’яні ложки, смужки різного кольору, р/г «Сонечко і дощик», парасолька, наголівник дощика, лійка, харчові барвники, рідке мило,аудіозапис з мультфільму «Капітошка»,аудіозапис пісні Н.Май «Крапля дощика», помпони кольорів веселки, різнокольорові резинки, ґудзики, палички, баночка з секторами кольорів веселки,харчові мішки ємкістю 1л,олійка дитяча.

Хід заняття
(Діти заходять у групу,вітаються з гостями. Увага на екран. Хтось сміється.)
  - Я хі-хі-хі-хі-хі
    Я ха-ха-ха-ха-ха
    І пісенька моя дзвінка
    ( З’являється Капітошка)
   Хто це?
  - Це краплинка Капітошка
    У хмаринці народився
     І з дощиком веселим
     На землю він спустився.
 
 Корекційна гімнастика «Прослідкуй за Капітошкою»(зорова гімнастика)
- Діти, який Капітошка?(радісний,веселий,усміхнений,щасливий,кумедний).У нього є друзі подружки-краплинки,але вони такі ж непосидючі, як Капітошка, Завжди у чомусь ховаються. Зараз заховалися у воді. Давайте спробуємо їх дістати.
Д/гра «Дістань блакитну краплинку»(кольорові кришки,ложки дерев’яні, миска,вода)
(Діти дістають кришки ложкою з води. Запитати: «Скільки краплинок?»(багато))
- Наловили ми краплинки
І з’явилася хмаринка.
(На екрані з’являється хмаринка. Пропоную подарувати краплинки хмаринці.) Запитати: «Що накрапає з хмаринки?»(дощ) Запрошую  пограти з хмаринкою у р/гру «Сонечко і дощик». Діти стають у коло, по середині дитина в наголівнику – дощик з лійкою в руках. Діти йдуть по колу і промовляють слова:
- Дощику,дощику-поливайчику!
   Дощику,дощику-доганяйчику!
Вийди,вийди,дощику,на лужок
Спробуй наздогнати малих діток.
(Після сказаних слів вихователь відкриває парасольку,діти біжать ховатися, дощик з лієчкою їх доганяє. Гра виконується 2-3 рази).
Після гри зосереджую увагу дітей на екран.
- Дощик закінчився,а хмаринка залишилася і вийшло сонечко. Діти плещуть у долоні з радощів.



 

                                             
                        
 

Тут сонечко                                 тут хмаринка
  Цікаво чи зможуть між собою подружитись(Відповіді дітей)
  А давайте з Капітошкою пограємось, може про щось і дізнаємось.(Між сонечком і дощиком з’являється Капітошка). Капітошка запитує, що проростає від дощу і сонечка? (Відповіді дітей)
Проводяться ігри з Капітошкою.
Д/гра «Посади квіточку»
(Перед дітьми на столі галявина з фетру з приклеєними липучками. У тарілці силуети квітів різного кольору. Завдання дітей причепити квітку на липучку. Потім розглядаємо галявину разом з дітьми. Запитати. «Чи всі квіточки однакового кольору?» (різнокольорові)
- Коли промінчики сонечка і дощик зустрічаються, то яскраві кольори з’являються.
Д/гра «Розмова фарб»
(Вихователь роздає дітям смужки різного кольору,каже,що вони чарівні і вміють розмовляти. На екрані з’явиться предмет,ваше завдання подивитися на колір предмета. У кого колір смужки відповідає кольору предмета на екрані,той піднімає смужку і розповідає про предмет,як про себе. Н.:я яблуко. Я червоне. Я соковите.
Я апельсин. Я оранжевий. Я смачний.
Я краплинка. Я голуба. Я мокра.
Я сонечко. Я жовте. Я яскраве.
Я сніговик. Я білий. Я холодний.
Я ворона.  Я чорна. Я велика.
Я шоколад. Я коричневий. Я солодкий.
Я квітка. Я фіолетова. Я гарна.
Я платтячко. Я рожеве. Я святкове.
Я листочок. Я зелений. Я маленький.
(Після гри закриваю екран)
- Діти, коли кольори з’являються, вони можуть змішатися
Дослід. (Харчові барвники, молоко, рідке мило)
(Відкрити екран. Там сектор танцюючих кольорів. Утворилась веселка(новий слайд)).
 - Але,щоб веселка заграла своїми барвами потрібно послідовно,по порядку розмістити кольори на ній.
Д/гра «Склади свою веселку»
(Діти викладають веселку: нанизування резинок, сортування ґудзиків, сортування паличок розміщених секторів, розміщування помпонів згідно кольору.)
Після гри на екрані з’являється веселка і Капітошка.
- Веселка – це ознака того,що сонечко і дощик можуть подружитись.
(Капітошка співає пісеньку і зникає.)
- Діти, Капітошка повернувся до своїх подружок краплинок-бульбашок. Ловіть них може серед них побачите Капітошку.


2 коментарі:

  1. Згідна з мотивацією,чому саме подобається Капітошка дітям.Також захопило те,що у мандрівці Капітошки все взаємопов'язано,правдоподібно до процесів у живій і неживій природі.

    ВідповістиВидалити