неділю, 9 лютого 2020 р.

Заняття на тему:"Допоможемо сонячному зайчику сонечко розбудити"



Презентація "Сонячний зайчик"
Шановні колеги!
Сьогодні хочу запропонувати вам інтегроване заняття в молодшій групі, яке,надіюсь, принесе вам масу задоволення. В даному занятті переплітаються новітні методи і прийоми. В додатку з презентацією воно допоможе вам урізноманітнити свій підхід в роботі з дітьми. Вдалого перегляду!


Допоможемо сонячному зайчику розбудити сонечко
Інтегроване заняття  у молодшій групі
І.В.Мартинюк, вихователь
Мета. Розвивати дрібну моторику рук, увагу, логічне асоціативне мислення, креативність під час створення художнього образу сонечка, засобом зображувальної дільності, використавши пальчиковий живопис.

            Виховувати інтерес до природного світу з формуванням основ екологічного світогляду.
            Закріпити вміння користуватись трубочками під час роздмухування манки, вміння відшукувати силуетне зображення на площині екрана. Збагачувати словниковий запас словами назвами предметів, явищ, дій, ознак, кількості.
            Вдосконалити вміння знаходити геометричну фігуру круг серед інших знайомих геометричних фігур.
            Продовжувати формувати граматичну та звукову культуру мовлення.              Продовжувати вправляти: в умінні відшукувати картинку і співвідносити з почутим аудіозаписом; в утворенні дієслів із звуконаслідувальних слів(няв – нявкає, гав – гавкає;ля-ля-ля – співає…).
              Продовжувати вчити обгрунтовувати хід своїх думок і дій, висловлювати припущення.
              Спонукати дітей до дослідження та порівняння сонечка з предметами та об’єктами навколишньої дійсності.
Матеріал. Презентація «Сонечко»,ліхтарик, жучок-сонечко іграшка, трубочки, манка, столик для арт-терапії, силуети жовтого кольору, баночки з водою, аудіозапис звуків живих об’єктів, предметні картинки живих об’єктів ,повітряна кулька, свічка, геометричні фігури, столик обтянутий харчовою плівкою.

Хід заняття

Діти заходять в группу, вітаються з гостями.

- Добрий день тому, хто зліва,
  Добрий день тому, хто справа.
  Добрий день усім, усім, усім,
  Любим гостям, дорогим!
 
Діти повертаються до  вихователя. Вихователь  наводить ліхтарик  на екран.
- Діти, мені здається чи це хтось стрибає? Хто може стрибати? (Відповіді дітей:
зайчик, жабка, птах, котик, дітки тощо) До нас завітав гість: маленький, пухнастий, жовтенький, усього боїться. Хто це?(сонячний зайчик)
Гімнастика для очей. «Прослідкуй за сонячним зайчиком»(на екрані світло від ліхтарика)
Після гімнастики на екрані з’являється зображення зайчика. Зайчик не знає що робити, у нього проблема. Пропоную послухати пісню «Сонечко» і знайти зайчикову проблему(слухаємо).
- Дітки, що ж у зайчика трапилось? (Відповіді дітей.). А сонечко загубилось. Зрозуміло. Але перед тим, як загубитись:

 - Сонечко добре виспалось і прокинулось.
Спало сонечко у річці,
Потім вмилось у водичці,
Хмарками витиралось,
Усім,усім,усім посміхалось.
Давайте спробуємо здогадатись кому усміхнулось сонечко
Д/г «Кому усміхнулось сонечко»(звук на екрані, дитина шукає відповідну картинку і утворює дієслово із звуконаслідувальних слів.Н.:няв – нявкає)
Потім темна хмаринка закрила сонечко .Сонечко міцно спить і його неможливо розбудити.
- Діти, погукаємо сонечко. Гукаємо: «Вийди, вийди сонечко». На екрані з’являється жучок сонечко.
- Я маленьке сонечко
Гріюсь на віконечку.
Чого ви мене гукали?
-Ой, діти, а це наше сонечко? А хто це?(Жучок-сонечко)Запитати: Жучок-сонечко, а ти справжнього сонечка не бачив?(- А яке воно?(запитав жучок)) Діти, давайте покажемо і розкажемо жучку про сонечко?
1.Якого сонечко кольору?(столик арт-терапії. Діти роздмухують манну крупу трубочками і знаходять зображення силуетів жовтого кольору).
2.Яке сонечко за розмірами?(велике, як  що?Н.: будинок, дерево, мішок, ведмідь, гори,  группа тощо).
3. Якої сонечко форми?(діти знаходять серед геом.фігур – круг)
4.А до сонечка можна доторкнутись?А чому?(воно гаряче)Пропоную перевірити (свічка, долоньки)
То яке сонечко ми шукаємо(жовте,велике,кругле,гаряче)
Жучок. - А це сонечко, не бачив вже давно. Іду далі грітись. Прощавайте.
- Діти, зайчику, що робити? Як сонечко розбудити? Давайте знову погукаємо: «Вийди, вийди сонечко»(З’являється повітряна кулька) Ой, діти, а це наше сонечко?(Ні) Чому?(жовте, велике,кругле)А вона гаряча?(ні) Розкажемо кульці кому потрібно сонечко.
Д/г «Кому потрібно сонечко?»(на екрані машина, собака, метелик, м’яч, миша, що зайве зникає)
- Вибач,зайчику, і кулька це не наше сонечко. Діти, а давайте ще погукаємо сонечко?
Гукаємо: «Вийди, вийди сонечко». На екрані з’являється сонечко без промінців.
- А це наше сонечко?Ой, діти, сонечко прокинулось!Ура!(плещемо в долоньки)А чого не вистачає нашому сонечку?(промінців)А що тепер робити?(домалювати)У мене є баночки ,де заховався жовтий колір, спробуємо віднайти їх.(Коли знаходимо, ставимо відбитки на харчовій плівці. Витираємо руки серветкою) Діти, у сонечка з’явились промінці (у сонечка на екрані з’явились промінці теж. Зайчик стрибає він задоволений )
- Молодці, дітки. Допомогли зайчику,сонечко розбудили і зайчик запрошує вас до танцю(На екрані пісенька сонечко. Дітки танцюють.)


Немає коментарів:

Дописати коментар