четвер, 14 листопада 2019 р.

Розвага-гра "В пошуках Колобка або різнокольорова казка в гості завітала"

Презентація "Колобок"

Шановні колеги! Оскільки освіта зараз пропонує переглянути свій підхід до розвитку, виховання, навчання дітей і поступово замінити  таку форму роботи як заняття на ігри-подорожі, ігри-стратегії, ігри-квести тощо. Нещодавно намагалася спробувати провести таку розвагу-гру в молодшій групі. Подивіться, що з цього вийшло.
Мета. Сприяти розвитку зацікавленості, здатності слухати і розуміти мовлення дорослого, уяви, емоційного задоволення, асоціативного мислення, зв’язного мовлення, дотикових відчуттів, окоміру.
           Виховувати розуміння, що колір здатен поліпшити настрій і здоров’я малюка, любов і інтерес до казки, уміння діяти за вказівкою вихователя.
           Вдосконалювати вміння впізнавати і співвідносити форми геометричних фігур  з зображенням казкових героїв, використовуючи бізікуб. Продовжувати вправляти дітей в імітації рухів героїв відомої казки, чітко і зрозуміло відповідати на запитання вихователя, у вмінні підбирати силует картинки до жовтого кольору. Продовжувати знайомити з  поняттям вліво-вправо. Стимулювати дітей до створення імітації дощу під мелодію аудіозапису. Залучати до самостійного вибору засобів зображення під час створення доріжки, використовуючи різноманітні технічні навики і прийоми.
Зорова корекція. Розвиток залишкового зору, окорухового апарату, зорового та слухового сприйняття,  навичок аналізуючого спостереження, кольоро- розрізнення.
Матеріал. Презентація «Колобок», кольорові жовті скельця, предметні картки з силуетним зображенням, обруч з кольоровими стрічками,геометричні фігури, зображення героїв  казки «Колобок» з фетру, долоньки, пластикові пляшки, манна крупа, дошка і фонарик, фломастер і водний килим, гудзики, мозаїка, намистини, камінці Марблс, магнітна дошка, бамчемс,магнітики, кольорові кришки, повітряні кульки, бізікуб.

Хід заняття

Діти заходять у групу, тримають в руках повітряні кульки, вітаються з гостями.
- Світ навколо став чудовим,
   а наш ранок кольоровим! (Діти відпускають повітряні кульки до гостей)

-         А тепер до мене поверніться.
      Покажіть всі оченята,
      Готові ще одного гостя зустрічати?
(Увага на екран. На пеньочку сидить Колобок)
-         Хто це?(Колобок) Подивіться, який він веселий. З якої казки він  завітав до  
нас? (Колобок прийшов з казки «Колобок»).
(Пропоную дітям прослідкувати очками за рухами Колобка. Звучить мелодія. Гімнастика для очей: вправа «Слідкуй за Колобком»(корекційна робота)
 (Раптом Колобок зникає.)
-         Діти, куди зник Колобок?Давайте погукаємо: «Колобочку ти де?» Мовчить.
(Увага на екран.Стоїть будинок, а біля нього бабуся  і дідусь)
-         Подивіться, будинок стоїть. А хто в ньому живе?(дід,баба) Діти,вони дуже
сумні. Чому? Спекли вони Колобка, поклали на підвіконня схолонути, а він утік.
Може він у ліс покотився? А там дикі звірі, раптом з Колобком біда трапиться? Що робити? Давайте спробуємо знайти Колобка. Він залишив нам підказку – кольорові м’ячики. Вони такі ж кругленькі, як Колобок.
- Тож шляхом Колобка підемо,
   Кольорові м’ячі знайдемо.
   У кошик їх покладемо,
   Колобка додому повернемо.
(Діти стають один за одним,ідемо по килимку.На екрані з’являється картинка галявина і сонечко світить)
- Покотився Колобок галявинкою,а сонечко йому дорогу освітлювало. Діти, якого кольору сонечко?Отже, ми будемо шукати жовтий м’яч.А у кого може бути  м’яч жовтого кольору?Кого зустрів Колобок першим у казочці?(Іграшка зайчик тримає під столом м’яч жовтого кольору)Але зайчик віддасть нам м’яч, якщо ми виконаємо завдання.
1. Д/гра «Що буває жовтим?»(чарівні скельця)
(курча,банан,сонце,лимон,груша,диня,метелик тощо)
(Діти накривають предметні картинки скельцем жовтого кольору.Зайчик віддає м’яч. Кладемо у кошик жовтий м’яч.)

(Діти стають один за одним,ідемо по килимку. На екрані з’являється картинка лісу)
- Покотився далі Колобок і закотився до лісу. Діти, якого кольору дерева у лісі?
Отже, ми будемо шукати зелений м’яч. Де в групі багато зеленого кольору?(куточок з кімнатними рослинами).Що це бізікуб?А хто нам міг його залишити?Кого зустрів Колобок після зайчика? Діти відкривають бізікуб. Але вовчик віддасть нам м’яч, якщо ми виконаємо завдання.
2. а)Д/гра «Кого зустрів Колобок?»(геом.фігури)
 


                                                                 



Вихователь прикріплює на бізікуб геом.фігуру – діти викладають зображення казкового героя, співввідносячи його з формою геометричної фігури(круг, квадрат, овал, трикутник)

б)Д/г «Вліво-вправо»
(Звірята збираються до лісу. Давайте подивимось в яку сторону вони побіжать. Діти кладуть ручки на долоньки, називають ліва,права. Тоді розміщують героїв казки зліва і справа, дивлячись куди дивляться носики героїв) Кладемо у кошик зелений м’яч.)

(Діти стають один за одним,ідемо по килимку. На екрані з’являється хмарка)
Котився Колобок підняв голівку вгору і побачив хмаринку. Хмаринка вирішила погратися і з неї полився різнокольоровий дощик.
Етюд «Різнокольоровий дощик» (кольоротерапія).
(Пропоную пробігти під кольоровими стрічками і зобразити емоції мімікою, які  викликає той чи інший колір.Аудіозапис шуму дощу.
Дощик закінчився,але хмаринка залишилася. Діти стають під обруч з кольоровими стрічками,іграшка ведмедик показує синій м’яч. Але зможемо забрати м’яч, коли візьмемо хмаринку і відтворимо звуки дощу, який відчули, коли ходили під кольоровим дощиком, барабанячи пальчиком по пластиковій пляшці.)Кладемо синій м’яч у кошик.

(Діти стають один за одним,ідемо по килимку. На екрані з’являється Колобок і лисичка на доріжці). Дітки, щось може трапитись. Лисичка задумала щось лихе. Тривога у лісі. Давайте скоріше останній м’яч шукати Колобка визволяти. Що тримає  лисичка на екрані ?(торбинку)Шукаємо в групі торбинку,там останній м’яч. Знаходимо дивимось якого кольору м’яч. Зможемо забрати,коли виконаємо завдання.
3.Д/г «Проклади доріжку»
Вихователь пропонує дітям  прокласти доріжку, висипавши її з манної крупи, намалювавши світлом, намалювавши водним фломастером по килиму, виклавши з гудзиків, мозаїки, намистин,камінців Марблс, магнітиків, бамчемсу, кольоро- вих кришок.

-По доріжці ми підемо
Туп-туп-туп!
І лисичку проженемо
Туп-туп-туп!(пальчикова гімнастика)

Діти доходять пальчиками до кінця доріжки. Кладемо червоний м’яч у кошик.
- Діти м’ячі ми позбирали, лисичку прогнали і по доріжці покотився Колобок  до діда і баби. (Колобок з’являється на екрані і співає пісеньку, дітки підспівують і танцюють разом з Колобком показують як буде йти  до лісу лисичка, ведмідь і вовк, як стрибатиме  зайчик).

Немає коментарів:

Дописати коментар