Презентація "Колобок" |
Шановні колеги! Оскільки освіта зараз пропонує переглянути свій підхід до розвитку, виховання, навчання дітей і поступово замінити таку форму роботи як заняття на ігри-подорожі, ігри-стратегії, ігри-квести тощо. Нещодавно намагалася спробувати провести таку розвагу-гру в молодшій групі. Подивіться, що з цього вийшло.
Виховувати розуміння, що
колір здатен поліпшити настрій і здоров’я малюка, любов і інтерес до казки,
уміння діяти за вказівкою вихователя.
Вдосконалювати вміння
впізнавати і співвідносити форми геометричних фігур з зображенням казкових героїв, використовуючи
бізікуб. Продовжувати вправляти дітей в імітації рухів героїв відомої казки,
чітко і зрозуміло відповідати на запитання вихователя, у вмінні підбирати силует
картинки до жовтого кольору. Продовжувати знайомити з поняттям вліво-вправо. Стимулювати дітей до
створення імітації дощу під мелодію аудіозапису. Залучати до самостійного
вибору засобів зображення під час створення доріжки,
використовуючи різноманітні технічні навики і прийоми.
Зорова корекція. Розвиток залишкового зору, окорухового апарату, зорового та слухового
сприйняття, навичок аналізуючого
спостереження, кольоро- розрізнення.
Матеріал. Презентація «Колобок», кольорові
жовті скельця, предметні картки з силуетним зображенням, обруч з кольоровими
стрічками,геометричні фігури, зображення героїв
казки «Колобок» з фетру, долоньки, пластикові пляшки, манна крупа, дошка
і фонарик, фломастер і водний килим, гудзики, мозаїка, намистини, камінці
Марблс, магнітна дошка, бамчемс,магнітики, кольорові кришки, повітряні кульки,
бізікуб.
Хід заняття
Діти
заходять у групу, тримають в руках повітряні кульки, вітаються з гостями.
- Світ
навколо став чудовим,
а наш ранок кольоровим! (Діти відпускають
повітряні кульки до гостей)
-
А тепер до мене
поверніться.
Покажіть всі
оченята,
Готові ще
одного гостя зустрічати?
(Увага на екран. На пеньочку сидить Колобок)
-
Хто це?(Колобок)
Подивіться, який він веселий. З якої казки він
завітав до
нас? (Колобок
прийшов з казки «Колобок»).
(Пропоную дітям прослідкувати очками за рухами Колобка. Звучить
мелодія. Гімнастика для очей: вправа «Слідкуй за Колобком»(корекційна робота)
(Раптом Колобок
зникає.)
-
Діти, куди зник
Колобок?Давайте погукаємо:
«Колобочку ти де?» Мовчить.
(Увага на екран.Стоїть будинок, а біля
нього бабуся і дідусь)
-
Подивіться,
будинок стоїть. А хто в ньому живе?(дід,баба) Діти,вони дуже
сумні. Чому? Спекли вони Колобка, поклали на підвіконня
схолонути, а він утік.
Може він у ліс покотився? А там дикі звірі, раптом з
Колобком біда трапиться? Що робити? Давайте спробуємо знайти Колобка. Він
залишив нам підказку – кольорові м’ячики. Вони такі ж кругленькі, як Колобок.
- Тож шляхом Колобка підемо,
Кольорові м’ячі
знайдемо.
У кошик їх
покладемо,
Колобка
додому повернемо.
(Діти стають один за одним,ідемо по килимку.На екрані
з’являється картинка галявина і сонечко світить)
-
Покотився Колобок галявинкою,а сонечко йому дорогу освітлювало. Діти, якого
кольору сонечко?Отже, ми будемо шукати жовтий м’яч.А у кого може бути м’яч жовтого кольору?Кого зустрів Колобок
першим у казочці?(Іграшка зайчик тримає під столом м’яч жовтого кольору)Але
зайчик віддасть нам м’яч, якщо ми виконаємо завдання.
1. Д/гра «Що буває жовтим?»(чарівні скельця)
(курча,банан,сонце,лимон,груша,диня,метелик
тощо)
(Діти
накривають предметні картинки скельцем жовтого кольору.Зайчик віддає м’яч.
Кладемо у кошик жовтий м’яч.)
(Діти стають один за одним,ідемо по килимку. На екрані
з’являється картинка лісу)
-
Покотився далі Колобок і закотився до лісу. Діти, якого кольору дерева у лісі?
Отже,
ми будемо шукати зелений м’яч. Де в групі багато зеленого кольору?(куточок з
кімнатними рослинами).Що це бізікуб?А хто нам міг його залишити?Кого зустрів
Колобок після зайчика? Діти відкривають бізікуб. Але вовчик віддасть нам м’яч,
якщо ми виконаємо завдання.
2. а)Д/гра «Кого зустрів Колобок?»(геом.фігури)
Вихователь
прикріплює на бізікуб геом.фігуру – діти викладають зображення казкового героя,
співввідносячи його з формою геометричної фігури(круг, квадрат, овал,
трикутник)
б)Д/г «Вліво-вправо»
(Звірята
збираються до лісу. Давайте подивимось в яку сторону вони побіжать. Діти кладуть
ручки на долоньки, називають ліва,права. Тоді розміщують героїв казки зліва і справа,
дивлячись куди дивляться носики героїв) Кладемо у кошик зелений м’яч.)
(Діти
стають один за одним,ідемо по килимку. На екрані з’являється хмарка)
Котився
Колобок підняв голівку вгору і побачив хмаринку. Хмаринка вирішила погратися і
з неї полився різнокольоровий дощик.
Етюд «Різнокольоровий дощик» (кольоротерапія).
(Пропоную
пробігти під кольоровими стрічками і зобразити емоції мімікою, які викликає той чи інший колір.Аудіозапис шуму
дощу.
Дощик
закінчився,але хмаринка залишилася. Діти стають під обруч з кольоровими
стрічками,іграшка ведмедик показує синій м’яч. Але зможемо забрати м’яч, коли
візьмемо хмаринку і відтворимо звуки дощу, який відчули, коли ходили під
кольоровим дощиком, барабанячи пальчиком по пластиковій пляшці.)Кладемо синій
м’яч у кошик.
(Діти
стають один за одним,ідемо по килимку. На екрані з’являється Колобок і лисичка
на доріжці). Дітки, щось може трапитись. Лисичка задумала щось лихе. Тривога у
лісі. Давайте скоріше останній м’яч шукати Колобка визволяти. Що тримає лисичка на екрані ?(торбинку)Шукаємо в групі
торбинку,там останній м’яч. Знаходимо дивимось якого кольору м’яч. Зможемо
забрати,коли виконаємо завдання.
3.Д/г «Проклади доріжку»
Вихователь
пропонує дітям прокласти доріжку,
висипавши її з манної крупи, намалювавши світлом, намалювавши водним фломастером по килиму,
виклавши з гудзиків, мозаїки, намистин,камінців Марблс, магнітиків, бамчемсу, кольоро-
вих кришок.
-По доріжці
ми підемо
Туп-туп-туп!
І лисичку проженемо
Туп-туп-туп!(пальчикова
гімнастика)
Діти
доходять пальчиками до кінця доріжки. Кладемо червоний м’яч у кошик.
-
Діти м’ячі ми позбирали, лисичку прогнали і по доріжці покотився Колобок до діда і баби. (Колобок з’являється на екрані
і співає пісеньку, дітки підспівують і танцюють разом з Колобком показують як
буде йти до лісу лисичка, ведмідь і
вовк, як стрибатиме зайчик).
Немає коментарів:
Дописати коментар