четвер, 2 березня 2023 р.

Дослідницька діяльність "Допоможемо Катрусі загасити вогонь"(заняття з ОБЖД в середній групі)

 
всі ми знаємо,які наші любі дітки допитливі.А задовільнити це їхнє бажання зможе тільки відчуття тактильності. Тобто, коли малята самі доторкнуться, відчують, обстежать незвідане. Отже, дослідницька діяльність допоможе розкрити малюкам прекрас- ний навколишній світ. Тож досліджуймо разом з дітьми!!!

Тема. Дослідницька діяльність з дітьми середньої групи «Допоможемо Катрусі загасити вогонь»

                                                                  Підготувала вихователь                                                                                                                                              Інна Мартинюк


Мета.
Розвивати пізнавальний інтерес до пошуково-дослідницької діяльності, увагу, допитливість, обережність, спостережливість.Виховувати безпечне ставлення до себе та інших. Закріплювати знання дітей про правила поводження з вогнем. За допомогою дослідницької діяльності познайомити зі способами самостійного гасіння невеликого вогню. Навчити дітей робити самостійні висновки за результатами досліду; 

Обладнання. Уривок з мультфільму"Щоб не трапилось біди"("Уроки тітоньки Сови"),коробочка з сірниками, 4 свічки, склянка з водою, пісок, земля, пуста склянка, лялька-дівчинка.

Хід заняття

Розповідь вихователя. «Жила-була дуже допитлива маленька дівчинка Катруся. Постійно задавала запитання мамі «Чому світить сонце? Чому дме вітер? Навіщо деревам кора? Чому у котика чотири лапки? Коли вона не отримувала відповіді на якесь запитання, то починала самостійно все досліджувати – зрізати кактус матусі, щоб довідатись що всередині; відрізала шматок волосся, щоб роздивитися,яке воно; татовою викруткою розбирала праску, щоб зрозуміти звідки йде пара. І от Катруся завітала до нас. Вона принесла чотири свічки, сірники і їй закортіло дізнатися, як можна загасити запалені свічки. Давайте проведемо кілька дослідів і дізнаємось разом з Катрусею, як можна загасити свічки та пояснимо їй чому не можна бути необачною з вогнем.»

Дослідницька діяльність.

Вихователь.Давайте проведемо досліди у нашій лабораторії, але спочатку пригадаємо «Правила поводження в лабораторії»

  • Уважно слухати і виконувати вказівки вихователя.
  • Нічого не брати до рота.
  • Не шуміти і не заважати один одному.
  • Не штовхати один-одного.
  • Не торкати під час досліду обличчя і очі.
  • Тримати руки чистими.
  • Прибирати за собою робоче місце.
Проведення дослідів.
Вихователь запалює свічки
-Діти, чого боїться вогонь? (відповіді дітей). Давайте перевіримо ваші припущення.

1. Заливаємо свічку водою. (Висновок: вогонь можна загасити водою)

2. Засипаємо свічку піском. (Висновок: вогонь можна загасити піском)

3. Засипаємо свічку землею. (Висновок: вогонь можна загасити землею)

4. Накриваємо свічку пустою склянкою. (Висновок: вогонь не може існувати без повітря, накривши склянкою свічку, ми припинили доступ повітря і вогонь згас. Отже, вогонь можна загасити припинивши доступ повітря)


Висновок 

Вихователь 

Отже, ми можемо загасити маленьку пожежу чим? (Відповіді дітей).

А Катрусі ми скажемо, що не можна гратися сірниками інакше виникне велика пожежа, яку важко буде загасити навіть дорослим, і від якої можуть загинути люди. Сірники не іграшка! Ними повинні користуватися тільки дорослі! А досліди потрібно проводити теж тільки під наглядом дорослих!


Пропоную всім разом  з Катрусею переглянути мультик "Щоб не трапилось біди".

Запитати

-Що цікавого дізнались?

-Навіщо нам знати як гасити вогонь?

Немає коментарів:

Дописати коментар