Мета.Розвивати память, мислення, мовлення, мовне дихання, вміння контролювати силу голосу. Виховувати інтерес до заняття, бережне та дбайливе ставленя до свого здоров’я, обережність в поводженні з електроприла- дами. Продовжувати вчити дітей називати предмети побутової техніки. Збагачувати уявлення діте й про їх призначення та роль у житті людей. Дати знання про небезпеку від побутової техніки, ознайомити із правилами заборони. Сприяти розвитку вмінь малят спостерігати, аналізувати, робити висновки та узагальнення. Удосконалювати вміння дітей спілкуватись один з одним, звертатися до партнера, вислуховувати співрозмовника, відповідати на запитання вихователя.
Закріпити в активному словнику слова – назви побутових приладів: телевізор, електрочайник, пилосос, холодильник,праска, пральна машина, електроплита, фен, мікрохвильова піч. Активізувати словник дітей дієсловами: пилососити, прасувати, прати, готувати, сушити, розігрівати.
Матеріал до заняття.
Манка, тарілочки, соломинка, д/гра «Знайди предмет», картинки техніки, тематичне хужожнє слово, іграшковий Котик-Нявчик; звуковий лист, музичний запис «Котику Мурчику» Н.Май, фрагмент мультиплікаційного фільму«Уроки обережності тітоньки Сови. Побутові прилади».
Хід заняття
Читання листа. На моніторі зображення котика-Нявчика із зверненням до дітей.
Котик Привіт, друзі! Я запрошую вас до себе в гості у своє нове помешкання.
Вихователь Малята, рушаємо в гості до котика – Нявчика?Відповіді дітей.
Під фонограму пісні «Котику Мурчику» Н.Май, діти, рухаються по килимку,як котики, наставляючи кігтики за вихователем.
Котик Привіт, дітвора!
Вихователь Котику, а чому ти такий невеселий?
Котик Розумієте, я розсипав манку і погубив домашніх помічників.Допоможіть мені, будь-ласка. віднайти помічників.
Вихователь Ну, що дітки, допоможемо котику Нявчику? Зараз ми будемо роздмухувати трубочкою манку і знаходити картинку називати домашніх помічників та заодно пояснимо котику для чого вони потрібні (діти по одному роздмухують побутовий предмет, називають його, його дію і чіпляють до дошки магнітом)
·
Це
пилосос. Пилосос збирає пил.
· Це телевізор. По телевізору дивимося мультфільми.
· Це праска. Праска прасує одяг.
Це холодильник. В ньому зберігають продукти;
Це плита. На ній готують їжу;
Це міксер. Ним збивають крем,замішують тісто;
Це мікрохвильова піч. В ній розігрівають їжу;
Вихователь Усі ці предмети допомагають нам удома.Як їх за це можна назвати? (домашні помічники)А ще їх можна зазвати ПОБУТОВІ ПРИЛАДИ.
Давайте разом з Нявчиком повторимо: "ПОБУТОВІ ПРИЛАДИ"
Пропоную тобі, Котику-Нявчику, погратися з дітками в цікаву гру «Знайди предмет, назви його, прикріпи з яким помічником дружить»Вихователь звертає увагу на коробку.Діти виймають зображення на кришках і чіпляють на магнітну дошку,де прикріплені помічники.
Вихователь Молодці,ви добре попрацювали, а тепер трішки відпочинемо і разом з котиком пограємось.
Фізкультхвилинка
Сірий котик міцно спав,
Навіть пісню не співав (імітація дії).
Та нарешті, пробудився,
Та довкола обдивився (вправи для шиї).
Став смачненько потягатись (потягування)
І чистенько умиватись (імітація дії)
Порозчісував він вуса,
Довгі-довгі,русі-русі (масаж дрібних м’язів обличчя)
Зуби й кігті нагострив, (вправи для кисті рук)
Й до комори він побрів (ходьба на місці)
Ми, як котик, відпочили,
Щоб зміцніли наші сили.
Вихователь Сподобалось тобі, Нявчику?
Котик Мені дуже сподобалося, я просто в захваті!
Вихователь Малята, ми вже говорили, що побутові прилади – помічники людей. Вони полегшують і пришвидшують виконання багатьох справ удома.
Проте, іноді ці прилади можуть бути дуже і дуже небезпечними. А щоб не трапилось біди, потрібно знати правила. Скажіть, а чи любите ви мультфільми?
Котик. Я, я, дуже люблю.
Запитання до дітей
- Що не так робив хлопчик?
- Чим він хотів висушити волосся?
- Що роблять пилососом?
- Можна в холодильник ховатися?
- А діткам можна вмикати побутові прилади?
Вихователь ( ще раз повторює з дітьми правила безпеки): Д/г "Безпечне- небезпечне?"(хлопаємо-безпечне,підстрибуємо-небезпечне).
Вихователь Молодці
Тож запам’ятайте, малята, і ти, котику:
Якщо немає мами й тата,
Побутові прилади не можна вмикати
І не тягти за шнур, щоб тебе не вразив струм.
Вихователь А тепер, нам час сказати котику «До побачення».
Вихователь
Кому допомагали?
У які ігри гралися?
Діти, а що вам сьогодні запам’яталося найбільше?
Немає коментарів:
Дописати коментар