вівторок, 4 жовтня 2022 р.

Заняття "Домашні помічники Котика Нявчика"(заняття з довкілля в молодшій групі)

Вітаю!Любі друзі, пропоную вашій увазі заняття в молодшій групі з електроприладами. Так  як дітки ще маленькі, краще знайомити  їх з побутовою технікою через гостя, зокрема добре знайомого ним.Так як котик є домашнім улюбленцем малят і знайомий усім діткам,то добре буде вивчати прилади з ним.

Тема.Домашні помічники  Котика Нявчика.(заняття з розділу "Дитина в довкіллі"у молодшій групі)

Мета.Розвивати память, мислення, мовлення, мовне дихання, вміння контролювати силу голосу. Виховувати інтерес до заняття, бережне та дбайливе ставленя до свого здоров’я, обережність в поводженні з електроприла- дами. Продовжувати вчити дітей називати предмети побутової техніки. Збагачувати уявлення діте й про їх призначення та роль у житті людей. Дати знання про небезпеку від побутової техніки, ознайомити із правилами заборони. Сприяти розвитку вмінь малят спостерігати, аналізувати, робити висновки та узагальнення. Удосконалювати вміння  дітей спілкуватись один з одним, звертатися до партнера, вислуховувати  співрозмовника, відповідати на запитання вихователя. 

Закріпити в активному словнику слова – назви побутових приладів: телевізор, електрочайник, пилосос, холодильник,праска, пральна машина, електроплита, фен, мікрохвильова піч. Активізувати словник дітей дієсловами: пилососити, прасувати, прати, готувати, сушити, розігрівати.

Матеріал до заняття.

Манка, тарілочки, соломинка, д/гра «Знайди предмет», картинки техніки, тематичне хужожнє слово, іграшковий Котик-Нявчик; звуковий лист, музичний запис «Котику Мурчику»  Н.Май, фрагмент мультиплікаційного фільму«Уроки обережності тітоньки Сови. Побутові прилади».

Хід заняття

Діти стають в коло,передають м’яч по колу і називають улюблену іграшку. Лунає звуковий сигнал. Вихователь звертає увагу дітей на монітор.
Вихователь Мені на вайбер прийшов звуковий лист, а від кого - зараз побачимо та почуємо.
Читання листа. На моніторі зображення котика-Нявчика із зверненням до дітей.

Котик Привіт, друзі! Я запрошую вас до себе в гості у своє нове помешкання.
Вихователь Малята, рушаємо в гості до котика – Нявчика?Відповіді дітей.
Під фонограму пісні «Котику Мурчику» Н.Май, діти, рухаються по килимку,як котики, наставляючи кігтики за вихователем.
Котик Привіт, дітвора!
Вихователь Котику, а чому ти такий невеселий?
Котик Розумієте, я розсипав манку і погубив домашніх помічників.Допоможіть мені, будь-ласка. віднайти помічників.
Вихователь Ну, що дітки, допоможемо котику Нявчику? Зараз ми будемо роздмухувати трубочкою манку і знаходити картинку називати домашніх помічників та заодно пояснимо котику для чого вони потрібні (діти по одному роздмухують побутовий предмет, називають його, його дію і чіпляють до дошки магнітом)

·         Це пилосос. Пилосос збирає пил.

·        Це телевізор. По телевізору дивимося мультфільми.

·        Це праска. Праска прасує одяг.

Це фен. Феном сушать волосся.
Це пральна машина. Вона пере одяг;
Це холодильник. В ньому зберігають продукти;
Це плита. На ній готують їжу;
Це міксер. Ним збивають крем,замішують тісто;
Це мікрохвильова піч. В ній розігрівають їжу;
Це електрочайник. Ним гріють воду.
Котик Дякую малята, тепер я знатиму для чого всі ці прилади та їх призначення.
Вихователь Усі ці предмети допомагають нам удома.
Як їх за це можна назвати? (домашні помічники)
А ще їх можна зазвати ПОБУТОВІ ПРИЛАДИ.

Давайте разом з Нявчиком повторимо: "ПОБУТОВІ  ПРИЛАДИ"

Пропоную тобі, Котику-Нявчику, погратися з дітками в цікаву гру «Знайди предмет, назви його, прикріпи з яким помічником дружить»Вихователь звертає увагу на коробку.Діти виймають зображення на кришках і чіпляють на магнітну дошку,де прикріплені помічники.
Вихователь Молодці,ви добре попрацювали, а тепер трішки відпочинемо і разом з котиком пограємось.

Фізкультхвилинка

Сірий котик міцно спав,

Навіть пісню не співав (імітація дії).

Та нарешті, пробудився,

Та довкола обдивився (вправи для шиї).

Став смачненько потягатись (потягування)

І чистенько умиватись (імітація дії)

Порозчісував він вуса,

Довгі-довгі,русі-русі (масаж дрібних м’язів обличчя)

Зуби й кігті нагострив, (вправи для кисті рук)

Й до комори він побрів (ходьба на місці)

Ми, як котик, відпочили,

Щоб зміцніли наші сили.

Вихователь Сподобалось тобі, Нявчику?
Котик Мені дуже сподобалося, я просто в захваті!

Вихователь Малята, ми вже говорили, що побутові прилади – помічники людей. Вони полегшують і пришвидшують виконання багатьох справ удома.
Проте, іноді ці прилади можуть бути дуже і дуже небезпечними. А щоб не трапилось біди, потрібно знати правила. Скажіть, а чи любите ви мультфільми?
Котик. Я, я, дуже люблю.

Вихователь Тоді давайте ми з вами подивимося мультфільм і скажемо, які пригоди трапилися з хлопчиком і що він робив неправильно. Будьте дуже-дуже уважними.
(Перегляд фрагменту мультиплікаційного фільму «Уроки обережності тітоньки Сови. Побутові прилади»)
Вихователь Сподобався вам мультфільм?
Запитання до дітей
- Що не так робив хлопчик?
- Чим він хотів висушити волосся?
- Що роблять пилососом?
- Можна в холодильник ховатися?
- А діткам можна вмикати побутові прилади?

Вихователь ( ще раз повторює з дітьми правила безпеки): Д/г "Безпечне- небезпечне?"(хлопаємо-безпечне,підстрибуємо-небезпечне).

Вихователь Молодці
Тож запам’ятайте, малята, і ти, котику:
Якщо немає мами й тата,
Побутові прилади не можна вмикати
І не тягти за шнур, щоб тебе не вразив струм.

Вихователь А тепер, нам час сказати котику «До побачення».
Вихователь
Кому допомагали?
У які ігри гралися?
Діти, а що вам сьогодні запам’яталося найбільше?






Немає коментарів:

Дописати коментар