неділю, 4 листопада 2018 р.

  Робота з коректурними таблицями
     Сьогодні,представляю вашій увазі цікаву форму роботу  з  старшими дітьми, яка допоможе розвинути у дітей комунікативне мовлення, логічне мислення, спостережливість. Всього за однією таблицею можна закріпити:спосіб харчування птахів, лічбу, площинні геометричні фігури, орієнтацію на площині, вміння підбирати дієслова, називати короткі і довгі слова, розрізняти диких, свійських птахів, перелітних і зимуючих птахів, визначати слова,що не мають самостійного значення(слова-помічники),які використовують в мовленні для зв'язку слів між собою тощо.

Завдання до коректурної таблиці "Птахи"

Д/г"Заховайте птаха"(закрити квадратами-перелітних птахів, трикутниками-зимуючих птахів, кругами-свійських птахів, прямокутниками-диких птахів)
Д/г "Порахуйте і скажіть"(порахувати, показати, назвати таку цифру скільки свійських, диких, перелітних, зимуючих птахів)
Д/г "Схожість і відмінність"(порівняти диких і свійських птахів)
Д/г "Знайдіть і назвіть"(сусідів птаха у 1 ряді на 3 місці, птаха під соловейком, птаха у правому нижньому кутку, у верхньому лівому кутку, птаха: який весело співає,стукає,підкидає яйця, у якого короткі лапи, який літає по смітниках...)
Д/г "Хто,що їсть"(підібрати картинки з їжою для кожного птаха"
Д/г"Підбери слово-помічник"(на, у, в, за, по,під)
Д/г "Підбери птаха з короткою(довгою назвою)"(н.:шпак - ворона)
Д/г "Що робить птах?"(літає,співає, сидить,стукає,оперяється, підкидає(яйця),чиститься, плаває, стрибає, ходить, дзьобає тощо)

Немає коментарів:

Дописати коментар